[MataroSensefils] Assemblea Mataró Sensefils

Jose Legido jose a legido.com
div ago 29 21:23:59 CEST 2008

Els nodes de Mataró ja estan afegits a la web de guifi (Bona feina
Daniel!!!!):
http://www.guifi.net/mataro

Avui mateix hem estat actualitzant els trastos als nous que volem ficar, de
moment a escorxador i Sant Simó, per provar les ips que ens donen, l'un sol
clic, etc...
Es una passada la web de guifi.net!!!!

Molt bé Esteve aquestes fotos son per flipar!!! I no et tallis, participa a
tope a la llista, això va també per tu que estàs llegint i no t'atreveixes a
escriure ;)

Aquesta nit si tinc temps faig la panoràmica d'aquestes i de la plaça
Granollers.
No ho he pogut evitar i demanaré un RB600 per la torre Maresme.....

Ens veiem dimarts!!!!