[MataroSensefils] Connexió a matarosensefils_Cuba

Jose Legido jose a legido.com
dim ago 12 13:09:43 CEST 2008

Hola!
En principi la xarxa de Mataró sensefils no et dona accès directe a
internet, t'has de coordinar amb mes usuaris per compartir internet.
Ara mateix estem pensant de contractar algun ADSL i fer internet amb proxy i
usuaris i contrasenyes.

La sopa de pedres es un servei que hi ha a Mataro Sensefils per compartir
fitxers, documents, pel·lícules, receptes, pots sentir la ràdio....

Quan et conectis, fes un ping a 10.35.168.104 o 10.35.168.36. Si et respòn
es que estàs ben conectat.
Jo ahir vaig provar d'obrir la sopa de pedres però no em funcionava.
Prova el ping i si et respòn vol dir que estàs conectat.

Amb el hotspot hi ha com uns 6 usuaris interesats en compartir internet.
Crec que ens hauriem de reunir per veure com podríem fer per contractar
l'ADSL, repartir gastos d'internet, etc....
Sobretot a veure si les noves incorporacions de Guifi ens ajuden amb el tema
legal.

Salut!