[MataroSensefils] Connexió a matarosensefils_Cuba

Àlber Filbà alberfilba a gmail.com
dim ago 12 12:59:52 CEST 2008

Hola Jose.

He provat tal com m'has dit, DHCP amb IP manual, en aquest cas la 141 ja que
la 140 estava ocupada. Segueixo sense tenir accés a Internet i respecte la
sopa de pedres (disculpa la meva ignorància però, què és?), després d'uns 3
min carregant apareix el típic missatge de "no es posible cargar la página".
Val a dir que intento connectar-me des d'un MacBook, no sé si és rellevant.
De nou, gràcies per la teva ajuda.

Salut!

Message: 6