[MataroSensefils] Connexió a matarosensefils_Cuba

Jose Legido jose a legido.com
dim ago 12 00:51:54 CEST 2008

Bones!
Al node de Cuba falta ficar DHCP.
La ip 10.35.168.129 es la del node de cuba, la 130 he vist que està ocupada,
ficar la 140, no sé si hi ha més clients.
Que no et funciona?
Pots obir la sopa de pedres que es http://10.35.168.104?

Ja ens diràs com va.
Precissament avui m'he trobat al Ivan que està a cuba, però anava  amb bici
per les cinc sènies i no era cuestió de rallar-lo!!!!
Però ara li envio un correu preguntant per cuba

Salut!