[MataroSensefils] Connexió a matarosensefils_Cuba

Enric enric a musaik.net
dic ago 13 00:47:08 CEST 2008

En/na Jose Legido ha escrit:

> Amb el hotspot hi ha com uns 6 usuaris interesats en compartir
> internet. Crec que ens hauriem de reunir per veure com podríem fer per
> contractar l'ADSL, repartir gastos d'internet, etc....
> Sobretot a veure si les noves incorporacions de Guifi ens ajuden amb
> el tema legal.
Si vols, pots parlar amb l'Ivan, que és el que s'encarrega de l'internet
de Cuba: ivan(a)rusc.net.

> 2008/8/12 Àlber Filbà <alberfilba a gmail.com <mailto:alberfilba a gmail.com>>
>

>     He provat tal com m'has dit, DHCP amb IP manual, en aquest cas la
>     141 ja que la 140 estava ocupada. Segueixo sense tenir accés a
>     Internet i respecte la sopa de pedres (disculpa la meva ignorància
>     però, què és?), després d'uns 3 min carregant apareix el típic
>     missatge de "no es posible cargar la página".

La sopa de pedres no funcionava perquè el meu router s'havia quedat una
mica tonto. Ara ja funciona

http://10.35.168.104

el problema és que ara, les 12 de la nit de dimarts, cuba no està
connectada amb isern, no ser perquè. Per tant, no ho veuràs, fés el ping
que et diu en Jose.
Respecte a la IP 10.35.168.140 l'estan utilitzant els meus pares que
viuen a prop de Cuba, havia estat desconnectat molt de temps, però ahir
el vaig tornar a engegar. Ja és casualitat que justament ahir ho féssim
els dos a l'hora, això vol dir que està passant alguna cosa, que
matarosensefils torna a resorgir. Deixant les flipades de banda, caldria
fer alguna cosa al wiki per començar a ordenar les IP's assignades
actualment, tal i com teniem abans, per evitar conflictes d'IP's.

PD: Estic remenant la ràdio, estic configurant un programari que es diu
soma per gestionar la ràdio a distància i configurar una graella de
quines coses emetre a cada hora.
http://10.35.168.104:8000/radioestella.ogg

--
ENS VOLEN FER FORA!
A partir del 25 de Maig pot venir l'exèrcit d'ovelletes submises a