[MataroSensefils] Proposta de taller FreiFunk pel dissabtes tarda

Blackhold blackholdmailer a gmail.com
dis abr 14 11:48:04 CEST 2007

bones,
aquesta tarda no tinc res a fer, i tinc ganes d'aprendre alguna cosa més
sobre el món de les wireless, pot ser que em passi a veure què és el què
trameu :P

a on heu dit que quedeu? (la fibra és un lloc, i té internet :P)

Blackhold

El 14/04/07, Enric <enric a musaik.net> ha escrit: