[MataroSensefils] Proposta de taller FreiFunk pel dissabtes tarda

Moisès Burset mburset a imim.es
dll abr 16 17:44:15 CEST 2007

Bones,

> Es va decidir quedar alguns dissabtes per la tarda.
Ta be.

> L'objectiu d'aquestes trobades seria actualitzar els Linksys que hi ha
> ja desplegats de la xarxa i posar-hi el firm Freifunk per tal de fer una
> xarxa amb malla.
Ho trobo interessant, encara que penso que si ens posem en plan
"producció en cadena" això es pot enllestir en relativament poc temps,
no? perque un cop has configurat els 2 primers els altres son tots
iguals o molt semblants, oi?

> Els de troncal anomenats "xarxatroncal" també.
També? i el "problema" de la sobrecàrrega de l'ample de banda quan hi ha
molts paratus emetent? (que no es el cas ;-) ). No era millor un disseny
en estrella o doble estrella? ja s'han reunit els "caps pensants" per
valorar i decidir si es fa o no un canvi global en l'estructura de la
xarxa sensefils a Mataró? (si es que encara en queden d'actius...)

> Varem suggerir fer-ho a les Esmandies, encara  que desconeixem si tenen
> espai i internet disponible.
A mi hem sembla un bon lloc, com ja hem parlat amb alguns. Si algú se'n
pot encarregar (i coneix els contactes) estaria be saber si es podria
tenir un lloc (una taula o similar) per trastejar, si tenen internet i
quin tipus, i si ens podrien deixar algun lloc on poder deixar les coses
que estiguin a mig fer (armari o guixeta).

> Algú proposa algun dissabte en concret per començar?
Primer cal saber si es pot, quan i on. Algun contacte amb ganes a
Esmandies? algú que pugui facilitar un mail o un tel. de contacte? jo no
tinc massa/gens de temps (com tots), però si cal posar-se en contacte
amb Esmandies i ningú pot jo m'ofereixo a fer-ho. Ja direu.
    Vinga, a veure si fem alguna cosa.

       Ermoi.