[matarosensefils] Resum de llista, Vol 37, Publicació 2

Angel Amores bruixian a gmail.com
dic jul 5 22:31:52 CEST 2006

Hola Jordi,

Merçi per la resposta. A veure si trobo l'adreça de la llista de Cerdanyola
o algun company me la pot donar i fem alguna cosa, que desde el meu terrat
tinc bona vissibilitat.

Salutacions,

Angel.

2006/7/5, llista-request a matarosensefils.net <