[matarosensefils] Resum de llista, Vol 37, Publicació 2

Enric durruti a rusc.net
dij jul 6 00:44:24 CEST 2006

En/na Angel Amores ha escrit:

> Hola Jordi,
>
> Merçi per la resposta. A veure si trobo l'adreça de la llista de
> Cerdanyola o algun company me la pot donar i fem alguna cosa, que
> desde el meu terrat tinc bona vissibilitat.

La llista és cerdanyola(a)matarosensefils.net
però per apuntar-te has d'enviar un correu a
cerdanyola-request(a)matarosensefils.net
posant com a assumpte: SUBSCRIBE
llavors t'arribarà un correu que et demanarà que confirmis que t'hi vols
apuntar.

Estaria molt i molt bé que engeguessis el tema. Sembla que hi ha molta
gent interessada per cerdanyola però ningú acaba d'engegar el tema.