[matarosensefils] Presentacio i pregunta

Jordi Clopés jordi a matarosensefils.net
dic jul 5 08:38:41 CEST 2006

Benvingut a la comunitat Angel.

El node de Biada no està operatiu tot i que no fa gaire que hi ha un
grup de gent que està mirant d'engegar-lo.

Ens coordinem amb una llista de correu per cada zona.

Crec que el millor seria que t'apuntesis a la llista de Cerdanyola per
veure si pots fer un cop de ma :-)

No recordo l'adreça de la llista, a veure si algú de Cerdanyola ens ho
pot aclarir.

L'adreçament de cada zona està a

http://pof.eslack.org/wiki/pmwiki.php/Main/RedMataro

Tot i que el de Cerdanyola encara no està definit que jo sàpiga.

Per qualsevol qüestió no dubtis a comentar-ho.

Jordi

En/na Angel Amores ha escrit: