[matarosensefils] Presentacio i pregunta

Angel Amores bruixian a gmail.com
dim jul 4 18:55:16 CEST 2006

Bones!

Primer de tot em presento: em dic Angel i m'he decidit per afegirme a la
xarxa mataronina...

Segon, demanar-vos disculpas per las faltas d'ortografia: encara que porto 8
anys aqui i que parlo "correctament" el catalan, escribint-ho es mes
dificil...

Tercer, estic interessat en unirme a la xarxa. He llegit la info de la
pagina, he flashejat el router (amb DD-WRT), ho he configurat, pero ara
necessito una addresa IP i que em digueu si el node de Biada, el que tinc
mes a prop 8hi visc just al andevant de la EUPM, al costat de Salesians)
esta operatiu, perque el meu router no ho veu operatiu...

Merçi a tots per adelantat.

Salutacions,

Angel.