[matarosensefils] Data de la propera assemblea (era: Bon dia!)

Moisès Burset Albareda mburset a imim.es
dij feb 2 14:05:44 CET 2006

Bones,

>A mi també em van bé aquests dies.
>La fem dimecres?
>
>Algú més interessat en venir a part de l'Enric i jo?
>Ens posarem d'acord ràpid si només hi anem dos ;-)

A mi també m'aniria be el dimecres, però sobre les 7:30 o les 8.
Llavors quedem el dia 8? Temes?
I penseu que no estem sols, el gran germà ens vigila... ;->

>Per mi cap problema.
>De fet, per proximitat em va millor que a les Esmandies.

Encara que sigui tirar-me pedres a la teulada (ja que a mi també hem
queda molt més a prop la Drogueria), crec que hauriem de fer la reunió a
les Esmandies, perque és el que es va decidir i perque allà fa molt de
temps que no ens veuen el pèl i potser no es massa "politicament
correcte", no? (un tema que ja proposo es parlar de les activitats que
es volien fer allà justament).
    Apa, siau i fins aviat.

       Ermoi.