[matarosensefils] Data de la propera assemblea (era: Bon dia!)

Jordi Clopés jordi a matarosensefils.net
dic feb 1 11:23:09 CET 2006

El dc 01 de 02 del 2006 a les 11:07 +0100, en/na durruti a rusc.net va
escriure:
> Posats a comentar dates, a mi no em va bé el dijous, puc demanar el dimecres o
> dilluns?

A mi també em van bé aquests dies.
La fem dimecres?

Algú més interessat en venir a part de l'Enric i jo?
Ens posarem d'acord ràpid si només hi anem dos ;-)

> Si volem tenim la Drogueria per reunir-nos.

Per mi cap problema.
De fet, per proximitat em va millor que a les Esmandies.

Vinga!

 .''`.
: :'  :    Usuari Jabber:
`. `'`     ataro a 12jabber.com
  `-
Debian - when you have better things to do than fixing a system

jordi a matarosensefils net
A non-text attachment was scrubbed...
Name: signature.asc
Type: application/pgp-signature