[matarosensefils] Bon dia!

Jordi Clopés jordi a matarosensefils.net
dic feb 1 10:09:05 CET 2006

El dc 01 de 02 del 2006 a les 09:49 +0100, en/na durruti a rusc.net va
escriure:
> Salut,
>
> heu vista això?
> És bastant espectacular.
> Però està lluny de la nostra xarxa, de fet, jo em pregunto, hi ha xarxa?
> Existim?

Home, jo diria que la gent s'està espavilant en la llista de cada zona,
segons necessitat i temps disponible :-)

De fet, era el que es pretenia, no?

> Ei!!!!
>

> Bé, intentant engegar alguna cosa després de ser una mica catastròfics.

Ja fa 4 anys que està engegada, dubto que es pugui aturar, potser baixar
el ritme ;-)

> Algú voldria fer assemblea abans de l'11 de Febrer? O no
> cal?

Per mi d'acord.

Us va bé el dijous dia 9 a les 20:00 a algun bareto del Centre o si algú
pot passar per les Esmandies??.

> Ei! Que hi ha algú?

toc,toc, neo :-P

Vinga!

 .''`.
: :'  :    Usuari Jabber:
`. `'`     ataro a 12jabber.com
  `-
Debian - when you have better things to do than fixing a system

jordi a matarosensefils net
A non-text attachment was scrubbed...
Name: signature.asc
Type: application/pgp-signature