[matarosensefils] Bon dia!

durruti a rusc.net durruti a rusc.net
dic feb 1 09:49:13 CET 2006

Salut,

heu vista això?
És bastant espectacular.
Però està lluny de la nostra xarxa, de fet, jo em pregunto, hi ha xarxa?
Existim?

Ei!!!!

Bé, intentant engegar alguna cosa després de ser una mica catastròfics.

Primer, l'enllaç entre isern-cuba-europa-palau cap a havana sembla que ara
funciona.
Podeu fer proves i crítiques?

Segon, el dia 11 de Febrer hi ha una trobada de comunitats sensefils a Manresa.
Estaria bé
que hi fossim presents. I de passada comentar que, de moment, sembla que hi
haurà hackmeeting
a Mataró a l'Octubre. Algú voldria fer assemblea abans de l'11 de Febrer? O no
cal?

Ei! Que hi ha algú?