[matarosensefils] Data de la propera assemblea (era: Bon dia!)

Jordi Clopés jordi a matarosensefils.net
div feb 3 18:10:44 CET 2006

El dj 02 de 02 del 2006 a les 14:05 +0100, en/na Moisès Burset Albareda
va escriure:

> A mi també m'aniria be el dimecres, però sobre les 7:30 o les 8.
> Llavors quedem el dia 8? Temes?

Proposo:

-Estat de tasques pendents de l'última reunió.
-SAX 2006.
-TO Do.

> Encara que sigui tirar-me pedres a la teulada (ja que a mi també hem
> queda molt més a prop la Drogueria), crec que hauriem de fer la reunió a
> les Esmandies, perque és el que es va decidir i perque allà fa molt de
> temps que no ens veuen el pèl i potser no es massa "politicament
> correcte", no? (un tema que ja proposo es parlar de les activitats que
> es volien fer allà justament).

Jo ho simplificaria. Qui pot passar per les Esmandies per demanar sala?
Si ningú pot, truco la setmana que ve.

Bon cap de setmana!

 .''`.
: :'  :    Usuari Jabber:
`. `'`     ataro a 12jabber.com
  `-
Debian - when you have better things to do than fixing a system

jordi a matarosensefils net
A non-text attachment was scrubbed...
Name: signature.asc
Type: application/pgp-signature