[matarosensefils] From dels missatges

Manel Martínez de Arcos manelmartinez a menta.net
dij set 29 09:00:13 CEST 2005

En/na Ál ha escrit:

Doncs crec que pel mateix motiu que s'hauria de desactivar el Reply-to,
aquesta opció no és vàlida ja que matxaca el From i això no respecta el
RFC 2822 com explica molt bé aquí:
http://www.sindominio.net/article.php3?id_article=22 (gràcies Ál)

> Parlant de la configuració de Mailman. Teniu l'opció 'Reply-to'
> activada per respondre a la llista i no al remitent. És una opció
> desaconsellada per Mailman i, de fet, per l'us de llistes de correu en
> general:
>
> http://www.sindominio.net/article.php3?id_article=22
>
> No sé si he entès bé "que no es veiessin les adreces en els correus
> que s'envien a la llista", que no es vegin a on? al cos del missatge?
> això es cosa del client; al arxius? els "arxius" no es poden veure:

Al From del missatge, que és el que et mostra el thunderbird com a "De:".