[matarosensefils] From dels missatges

Simó sim6 a 0k.hn.org
dij set 29 01:16:04 CEST 2005

Hola

A Dimecres 28 Setembre 2005 21:14, Ferriol va escriure:
> Fa temps en Simó demanava que activéssim aquesta opció del
> mailman, que no es veiessin les adreces en els correus que
> s'envien a la llista, fins ara la versió de mailman no ho
> permetia.

No em referia pas a aquesta opció: Ocultar el remitent del
missatge, reemplaçant-lo amb l'adreça de la llista (elimina els
camps From, Sender i Reply-To)

El que jo volia es que s'ocultessin les adreces als arxius de la
llista posant un quelcom en comptes d'una arrova i l'enllaç fos
un mailto: a la llista i no a l'adreça real. Crec que no es una
opció, les noves versions del mailman ho fan per si soles.
Exemple:
http://www.matarosensefils.net/pipermail/llista_matarosensefils.net/2005-September/000009.html
El Manel deia "De:Llista a matarosensefils.net"
i a l'arxiu diu "De:Llistaamatarosensefils.net"
i que l'ha escrit en Ferriol ferriolamusaik.net
que és un enllaç amb
mailto:llista%40matarosensefils.net?Subject=...
El seu dia erroniament em vaig pensar que era una opció.
I si no recordo malament des de l'última actualització ja ho
feia.

Ara a la pàgina d'informació de la llista no hi ha enllaç a
l'arxiu.

Crec que seria interessant recuperar l'arxiu anterior ara només
hi ha les cartes des del canvi de servidor.

Fins aviat
A non-text attachment was scrubbed...
Name: no disponible
Type: application/pgp-signature