[matarosensefils] From dels missatges

Simó sim6 a 0k.hn.org
dij set 29 10:59:57 CEST 2005

Hola Ferriol,

Aquesta carta només me l'has enviat a mi.
No se si es per que has respost la copia que t'ha arribat només a
tu. O si has respost la que t'ha arribat per la llista.
Això és el que començarà a passar molt amb el que us ha recomenat
l'Ál. S'ha de prémer el boto "respon a tots" o "respon a la
llista" si el teu client el te. Hi ha clients com el kmail que
detecten si es tracta d'una llista i prement el botó "respon" el
respon a la llista.
L'RFC 2822 deu estar molt ben pensat però a mi no m'acaba
d'agradar. Jo amb el kmail si vull respondre a la llista ho faig
amb el "respon a la llista" o simplement amb el "respon", en
aquest cas a si es respecte el RFC 2822 envio copia a la llista
i al autor i si no es respecte només a la llista. Si vull
enviar-lo només a l'autor ho faig amb el "respon a l'autor"...

A Dijous 29 Setembre 2005 10:11, Ferriol va escriure:
> Bones,
>
> En/na Simó ha escrit:
>

> Crec que ara només ho poden veure els subscriptors, voleu que
> els pugui veure tothom ?
> Si de cas els puc fer públics a la llista general però no a
> les de zona.

Abans els arxius de la llista general eren públics per si es deia
quelcom interessant pogués ser cercat pel google... a mi m'és
igual.
Ara també son públics i tothom hi pot accedir sense
identificar-se des de
http://www.matarosensefils.net/pipermail/llista_matarosensefils.net/

Però com ha comentat l'Ál deu haver-hi un error a la pàgina
d'informació de la llista en català ja que si canvies d'idioma
apareix l'enllaç.

A veure si hi ha sort.

Fins aviat.
A non-text attachment was scrubbed...