[matarosensefils] From dels missatges

Ál alfinal a sindominio.net
dic set 28 22:15:33 CEST 2005

Ferriol escribió:
> Hola Manel,
>
> Fa temps en Simó demanava que activéssim aquesta opció del mailman, que
> no es veiessin les adreces en els correus que s'envien a la llista, fins
> ara la versió de mailman no ho permetia.
> Amb aquest canvi de servidor la versió de mailman ho permet i ho havia
> activat, però no m'agrada m'esperava que almenys deixeria l'etiqueta del
> nom de qui l'envia, Així que ho he desactivat si voleu alguna opció
> alternativa, ja m'ho direu ...
>
> Salut !

Parlant de la configuració de Mailman. Teniu l'opció 'Reply-to' activada
per respondre a la llista i no al remitent. És una opció desaconsellada
per Mailman i, de fet, per l'us de llistes de correu en general:

http://www.sindominio.net/article.php3?id_article=22

No sé si he entès bé "que no es veiessin les adreces en els correus que
s'envien a la llista", que no es vegin a on? al cos del missatge? això
es cosa del client; al arxius? els "arxius" no es poden veure:

Però si es poden veure amb la interfície en anglès... es tracta d'un bug?

Als arxius, mailman substitueix les '@' als cossos dels missatges per
'a', 'at' o 'en'... (al menys als mailman que jo administro).

A BlogMail estem treballant per fer-lo servir com a gestor de llistes de
correu i ja tenim programat que les direccions de correu surtin xifrades
als arxius per evitar als spammers :) Els desenvolupadors de programari
d'aquesta llista estan convidats a participar ;)

I, ja possats: si us plau: Ferriol o algú de vosaltres que visqui a prop
de Cuba, podria anar a donar-li al botó d'engegada de la màquina de
BlogMail? Fa més de 2 dies que està caigut i Jordi està de viatge.

Moltes gràcies.