[matarosensefils] From dels missatges

Ferriol ferriol a musaik.net
dic set 28 21:14:45 CEST 2005

Hola Manel,

Fa temps en Simó demanava que activéssim aquesta opció del mailman, que
no es veiessin les adreces en els correus que s'envien a la llista, fins
ara la versió de mailman no ho permetia.
Amb aquest canvi de servidor la versió de mailman ho permet i ho havia
activat, però no m'agrada m'esperava que almenys deixeria l'etiqueta del
nom de qui l'envia, Així que ho he desactivat si voleu alguna opció
alternativa, ja m'ho direu ...

Salut !

En/na Manel Martínez de Arcos ha escrit: