Re: [matarosensefils] Nous Serveis: Weblogs i desenvolupament (pròximament correu electrònic i llistes de correu )

Ál alfinal a sindominio.net
dij set 15 05:09:04 CEST 2005

Enric escribió:
> Salut Àl,
>
> En/na Ál ha escrit:

> Comprovat! Des de dins de la xarxa.

Uee ;)

> Això no ho entès.

Habitualment, els correus enviats a elteuusari a blogmail.cc arriben a la
  web http://elteuusuari.blogmail.cc , el que passa es que al arribar a
blogmail.cc es troben amb que el port del correu (el 25) del router de
Jordi no està dirigit a nodreams i el correu no arriba.

Li vàrem demanar a Jordi que redirigís el 25 i el 110 a nodreams, però
no ho pot fer perque el seu router (un Zyxel) nomes pot redireccionar 8
ports (i només per a blogmail ja necessitem al menys 4). A la llista de
BlogMail vaig fer una crida per a una donació d'un router bo per al
Jordi, però ningú té cap de sobres... Potser en aquesta llista? :P O
algú sap fer que un Zyxel rutegi més de 8 ports? O algú s'atreveix a fer
que rutegi una altra màquina? O algú es vol emportar la màquina a un
altre punt de la xarxa amb un altre router?

> No em funciona, m'intenta obrir el fitxer amb l'openoffice.

Això és un error que ens surt des de fa poc i no sabem per què... a
vegades t'envia el php com si fos qualsevol altre cosa que no un script
que té que interpretar el navegador... reintenta i, alfinal, et
sortirà... (potser provant amb un altre navegador). De totes formes en
algun moment tenim que arreglar-ho...

Una pregunta, com s'accedeix des de dins de la xarxa a
http://main.blogmail.cc ?

També tenim un http://wiki.blogmail.cc , com s'accedeix?

> Em surt una web en la que demana
>
> Weblog ID [Espai en Blanc]
> Weblog Title [Espai en Blanc]
> Your ID should contain only letters or numbers, no spaces or punctuation
> marks suchs as ' " , .
> Your email [Espai en Blanc]
>
> No ho acabo d'entendre, però m'agradaria crear-me un compte de correu
> públic. Aquí hi haig de posar-ne un de fet o en crea un de nou?

Just ara estem treballant en aquesta part del programa, estem treient la
petició de l'email (nomès l'estavem utilitzant per a enviar la
contrasenya) i serà la mateixa que per a weblog ID.

De totes maneres dues coses:
·digue'ns quin ID voldries per si hi ha cap problema t'ho arreglem en un
moment
·el servei que podem garantir que funciona és el de servidor de weblogs
normals i corrents, el de correu públic està en fase de desenvolupament
i no podem garantir que arribaran tots els correus, però ho pots
començar a testejar. T'agrairem que ens enviis els reports de bugs a la
nostra llista blogmail-general_ARROBA_lists.sourceforge.net

> D'acord.
>
> Celebro que estiguis tant actiu a la xarxa sensefils, i celebro
> moltíssim que tinguem un servidor de correu dins de la xarxa i que a més
> sigui públic!

^_^ Moltes gràcies!
Ens veiem a la reunió.

> Vinga,
>
> Salut i desobediència!
>
>                             Enric.

> Comunitat Sensefils de Mataró
> www.ilurowireless.net - www.matarosensefils.net - www.matarowireless.net
>
> Per donar-te de baixa de la llista escriu un correu a llista-request a matarosensefils.net amb unsubscribe en el títol o el cos del missatge
> Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista

Renovamos el Correo Yahoo!
Nuevos servicios, más seguridad
http://correo.yahoo.es