Re: [matarosensefils] Nous Serveis: Weblogs i desenvolupament (pròximament correu electrònic i llistes de correu )

Manel Martínez de Arcos manelmartinez a menta.net
dij set 15 12:07:45 CEST 2005

En/na Ál ha escrit:

> [...]
>
> Li vàrem demanar a Jordi que redirigís el 25 i el 110 a nodreams, però
> no ho pot fer perque el seu router (un Zyxel) nomes pot redireccionar
> 8 ports (i només per a blogmail ja necessitem al menys 4). A la llista
> de BlogMail vaig fer una crida per a una donació d'un router bo per al
> Jordi, però ningú té cap de sobres... Potser en aquesta llista? :P O
> algú sap fer que un Zyxel rutegi més de 8 ports? O algú s'atreveix a
> fer que rutegi una altra màquina? O algú es vol emportar la màquina a
> un altre punt de la xarxa amb un altre router?

Que ho redirigeixi tot a un linux i des d'allà fagi DNAT, suposo que
necessitarà una altra tarja de xarxa i prou, jo en tinc...