Re: [matarosensefils] Nous Serveis: Weblogs i desenvolupament (pròximament correu electrònic i llistes de correu )

Enric enric a musaik.net
dic set 14 20:38:35 CEST 2005

Salut Àl,

En/na Ál ha escrit:
> Hola, com ja sabeu, el servei queda restablert a la casa-IP de Jordi.
> Ara es accessible per la xarxa a http://blogmail.mataro.sensefils (jo no
> he pogut comprobar :P).

Comprovat! Des de dins de la xarxa.

> Rep correus de bogmail a blogmail.cc
> Però fora de la intranet està tancat el port.

Això no ho entès.

> I la interfície d'administració privada és:
> http://main.blogmail.cc/wp-login.php

No em funciona, m'intenta obrir el fitxer amb l'openoffice.

> Aquesta és la de proba.
> El nom d'uusari es "admin" i la contrasenya és "sardenya43"
>
> Per a fer un de nou seria http://blogmail.cc/wp-newblog-new.php

Em surt una web en la que demana

Weblog ID [Espai en Blanc]
Weblog Title [Espai en Blanc]
Your ID should contain only letters or numbers, no spaces or punctuation
marks suchs as ' " , .
Your email [Espai en Blanc]

No ho acabo d'entendre, però m'agradaria crear-me un compte de correu
públic. Aquí hi haig de posar-ne un de fet o en crea un de nou?

> Si voleu, continuem parlant a la reunió.

D'acord.

Celebro que estiguis tant actiu a la xarxa sensefils, i celebro
moltíssim que tinguem un servidor de correu dins de la xarxa i que a més
sigui públic!

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista