Re: [matarosensefils] Nous Serveis: Weblogs i desenvolupament (pròximament correu electrònic i llistes de correu )

Ál alfinal a sindominio.net
dic set 14 18:04:09 CEST 2005

Hola, com ja sabeu, el servei queda restablert a la casa-IP de Jordi.
Ara es accessible per la xarxa a http://blogmail.mataro.sensefils (jo no
he pogut comprobar :P).

La web que funciona a Internet es:
http://main.blogmail.cc/

Rep correus de bogmail a blogmail.cc
Però fora de la intranet està tancat el port.

I la interfície d'administració privada és:
http://main.blogmail.cc/wp-login.php

Aquesta és la de proba.
El nom d'uusari es "admin" i la contrasenya és "sardenya43"

Per a fer un de nou seria http://blogmail.cc/wp-newblog-new.php

A la xarxa no sé com queda. M'ho podrieu dir?

He probat possant els DNS de mataro.sensefils a nodreams i navegar des
d'allà, però no va massa bé... a més, el servidor de noms primari em
dóna aquest error:

[blogmail a nodreams ~]$ ping 10.35.168.231
PING 10.35.168.231 (10.35.168.231) 56(84) bytes of data.
 From 192.168.0.1: icmp_seq=1 Redirect Host(New nexthop: 192.168.0.121)
 From 10.35.168.44 icmp_seq=2 Destination Host Unreachable
 From 10.35.168.44 icmp_seq=3 Destination Host Unreachable

--- 10.35.168.231 ping statistics ---
3 packets transmitted, 0 received, +2 errors, 100% packet loss, time 2000ms
, pipe 2

Si voleu, continuem parlant a la reunió.

Salut!

Renovamos el Correo Yahoo!
Nuevos servicios, más seguridad
http://correo.yahoo.es