[matarosensefils] XERRADA ARENYS

Hector Muñoz hectormunozh a gmail.com
dll oct 10 17:55:45 CEST 2005

Salut!

Si és un dissabte per la tarda compta amb mi per escampar la bona
> nova ;-)

Per això cap problema, ja et vaig dir que tenia en ment fer-ho un dissabte a
la tarda. :P
Estic pensant en el dissabte 29/10/05 o 5/11/05. Es que abans a mi no em va
gaire be... tinc parcials i agafem al mig el hackmeeting :P

Crec que en consciencia em de fer aquesta xerrada a Arenys, ja que
> encara recordo la primera edició de "Xarxa i Llibertat", temps era
> temps, on ara tot un senyor Conseller ens engrescava a "fer xarxa".

és cert! quantes voltes dóna la vida, oi? ;)

Els hi hem de tornar la trempera als companys Arenyencs ;-)

Això, això! Com més vingueu millor a escampar la bona nova! :P

Be... en quant em confirmeu les dates jo ja posso en marxa tot i us vaig
informant...

Salut!
--
Todo lo que se funda en la fuerza es frágil y denota la ausencia del
ingenio.