[matarosensefils] XERRADA ARENYS

Jordi Clopés jordi a matarosensefils.net
diu oct 9 16:05:10 CEST 2005

Si és un dissabte per la tarda compta amb mi per escampar la bona
nova ;-)

M'hauria agradat acompanyar a l'Enric en la de la Verdi però diumenges
al matí em toca pringar :-(

Algú més s'anima a anar a Arenys?

Crec que en consciencia em de fer aquesta xerrada a Arenys, ja que
encara recordo la primera edició de "Xarxa i Llibertat", temps era
temps, on ara tot un senyor Conseller ens engrescava a "fer xarxa".

Els hi hem de tornar la trempera als companys Arenyencs ;-)

Vinga!

Jordi

El ds 08 de 10 del 2005 a les 16:34 +0200, en/na Hector Muñoz va
escriure:
> Salut, sensefileros!!
>
> Potser sóc una mica pesat pero havia pensat que podrieu venir a arenys
> a fer una xerrada sobre la vostra xarxa. Què us sembla? Així introduïm
> ja a la gent d'arenys el nou concepte de les dues xarxes...
>
> Salut!!
>
> --
> Todo lo que se funda en la fuerza es frágil y denota la ausencia del
> ingenio.
> El mayor obstáculo que la igualdad ha de vencer, no es el
> aristocrático orgullo de ricos, sino el egoísmo indisciplinado de los
> pobres.
> [...]
 .''`.
: :'  :    Usuari Jabber:
`. `'`     ataro a 12jabber.com
  `-
Debian - when you have better things to do than fixing a system

jordi a matarosensefils net
A non-text attachment was scrubbed...
Name: signature.asc
Type: application/pgp-signature