[matarosensefils] Xerrades Internacionals

Enric enric a musaik.net
dll oct 10 09:57:47 CEST 2005

Salut,

ahir, 9 d'Octubre, la gent de la quimera
http://www.verdi28.org
van organitzar unes jornades al carrer mesclant-se amb un gran mercat
d'Intercanvi que van fer al barri de Gràcia la gent de la Xaingra.
Mataró Sensefils va ser convidat per fer una xerrada sobre la nostra
comunitat. Hi havia uns trenta oients, se'ls hi va explicar tota la
xarxa mitjançant la presentació que tenim feta. Va estar molt i molt bé,
i va ser gratificant. Crec que aquestes xerrades són molt interessants
per nosaltres mateixos. Tot i que hi vaig anar solet ...

Ara queda la xerrada del 14 d'Octubre a les 8 del vespre, oi? M'ho podeu
confirmar? La qual s'en responsabilitza en Raul.

Queda la xerrada al Hackmeeting a Menorca la setmana que ve. Que m'en
responsabilitzo jo mateix.

Però també ens queda la xerrada d'Arenys, l'Hector ja ho ha demanat dues
vegades. Ningú vol anar-hi? Estan aquí al costat i potser volen
escoltar-nos.
Jo no hi aniré, no pas perquè no vulgui anar-hi, però crec que és
necessari que hi vagi algú altra. TOTS som capaços de fer la xerrada, o
més ben dit, les xerrades les hem de fer entre TOTS.

Vinga sensefileros,