[matarosensefils] Xerrades Internacionals

raul raul a enbicicleta.org
dll oct 10 08:30:50 CEST 2005

Bones,
la xerrada del 14 encara s'ha de confirmar, textualment de la llista de
l'havana:

"La xerrada del dia 14 s'aplaça, fins que es publiqui  la revista. Un cop
hagi sortit buscarem un dia que vagi bé a tothom."

Suposo que es farà una setmana més tard... i sobre el que dius l'hem
promogut amb la gent de la zona, jo hi seré però espero que més gent de
la zona s'animi explicar la seva experiència, sobretot gent no tècnica!

fins aviat,

R.

En/na Enric ha escrit: