Re: [matarosensefils] OPERACIÓ TEDDY: Compartir NO és Delicte

Hector Muñoz hectormunozh a gmail.com
dij nov 10 19:11:39 CET 2005

> Perquè jo tinc entès que la constitució defensa la còpia
> privada per a ús personal i familiar... independentment
> de tenir una còpia original, és a dir no parlo d'una
> còpia de seguretat.

Jo també tenia entès això. Es pot fer còpia privada per ús personal i
familiar de qualsevol medi audiovisual.
Però sempre hi ha una excepció i com la indústria del software té tant de
poder i en el contingut dels seus cd's basen el seu negoci, el software
privatiu no es pot copiar de cap de les maneres. Aquesta és la única
excepció em sembla.

Recomano la lectura del llibre "Copia este libro" de David Bravo
> http://www.worcel.com/archivos/6/David-Bravo-Copia-este-libro.pdf

I tant!! :D

Salut!!
--
Todo lo que se funda en la fuerza es frágil y denota la ausencia del
ingenio.

jabber: triptik(at)njs.netlab.cz