[matarosensefils] OPERACIÓ TEDDY: Compartir NO és Delicte

Simó sim6 a 0k.hn.org
dij nov 10 18:13:19 CET 2005

Hola,

A Dijous 10 Novembre 2005 10:48,
 Luis C. Busquets Pérez va escriure:
> Delictes i faltes ---> Si contravens el codi penal. En
> particular article 270 i següents per al cas que ens ocupa.
>
> Infraccions --> Si contavens disposicions administratives
>
> Baixar-se música d'internet sense pagar no és delicte (no la
> trobareu al 270 i ss) però sí és una infracció (com aparcar el
> cotxe malament). No et posen a la presó però et poden posar
> una multa.
> [...]
> Si comparteixes música per internet sense ànim de lucre i
> sense pagar res no fas cap delicte però sí és una infracció.
> I et poden clavar una multorra.

Pots dir-nos on està tipificada aquesta infracció.

Perquè jo tinc entès que la constitució defensa la còpia
privada per a ús personal i familiar... independentment
de tenir una còpia original, és a dir no parlo d'una
còpia de seguretat.

Recomano la lectura del llibre "Copia este libro" de David Bravo
http://www.worcel.com/archivos/6/David-Bravo-Copia-este-libro.pdf

Fins aviat.
A non-text attachment was scrubbed...
Name: no disponible