[matarosensefils] (sense assumpte)

Ferriol ferriol a musaik.net
dll maig 2 19:59:41 CEST 2005

Sergi,

a http://wiki.matarowireless.net trobaràs informació sobre com funcionem
i de com funciona la tecnologia. Allà pots agafar nocions sobre el tema.

El que et proposava en Manel que et situessis en el mapa:
http://www.enbicicleta.org/phpwirelessmap/
Això també serveix per a tu Isaac, aquí pots veure a prop de qui estàs.

Després caldria que en parléssim una mica del que no hagi quedat clar.
Fa poc vàrem decidir que les trobades que féssim per configurar els
aparells, o explicar com funcionem les faríem saber perquè si apuntés
tanta gent com fos possible. Així economitzem una mica el temps, que
sempre és escàs. Podríem fer una trobada aviat i en parlem i us
expliquem tot el que us faci falta us podem proporcionar els aparells...

Gent, us sembla si quedem un dia d'aquests a les Esmendies i fem una
xerrada. A qui l'interessa ?

Salut i amor !

En/na Sergi Forns ha escrit: