[matarosensefils] (sense assumpte)

Manel Martínez de Arcos manelmartinez a menta.net
dll maig 2 23:08:14 CEST 2005

En/na Sergi Forns ha escrit:

>Manel, el meu edifici és el blanc més proper al mar però no sé si hi
>ha algu de la xarxa a aquest edifici.

Llàstima, no et veig

>Aleshores em cal el router, i info d'on col·locar-lo, no sé si podria
>col·locar-lo al terrat. Sinó el meu pis mira en direcció al mar i al
>poligon, valdria per agafar la de pl. cuba? arriben les ones? I el que
>si em cal és una mica de info general per configurar aquesta xarxa que
>no ho he fet mai. Merci per l'ajuda, estem en contacte!

Si pots colocar-lo al terrat podràs triar i remenar, pillaràs tot!
Aleshores valdria la pena plantejar-se de fer un troncal i crear
matarosensefils_pladenboet :-)
Però això ho hauries de parlar amb la teva comunitat de veïns. Tampoc
descartaria fer-ho al balcó...

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista