[matarosensefils] (sense assumpte)

Sergi Forns xexidespierta a gmail.com
dll maig 2 19:33:11 CEST 2005

No tinc cap aparell, l'enric en va comentar que els compraveu en
quantitat i sortien més barats, bé doncs em caldria un d'aquests
routers wifi, aleshores ja miraré quin node va millor.
Manel, el meu edifici és el blanc més proper al mar però no sé si hi
ha algu de la xarxa a aquest edifici.
Aleshores em cal el router, i info d'on col·locar-lo, no sé si podria
col·locar-lo al terrat. Sinó el meu pis mira en direcció al mar i al
poligon, valdria per agafar la de pl. cuba? arriben les ones? I el que
si em cal és una mica de info general per configurar aquesta xarxa que
no ho he fet mai. Merci per l'ajuda, estem en contacte!

Sergi

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista