[matarosensefils] Des de fora

Esteve Olm esteve.olm a gmail.com
dij mar 31 13:07:23 CEST 2005

Sí, per favor!!!!!!!!!

Amb tota la moguda que hi ha, i jo que no m'hi puc connectar...
Almenys amb això podré poder accedir a alguns serveis des de fora. Ja
estava pensant en posar un anunci per canviar de casa: "Busco pis a
Mataró amb vistes a algun AP de matarosensefils" :-)

Esteve

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista