[matarosensefils] Des de fora

DANILP wi-fi a setantaset.com
dij mar 31 13:25:17 CEST 2005

Holes!

Per que no es demana el SOA de matarosensefils.net i aixi el gestionem
noslatres mateixos desde els nostres DNS?

Aixi maneguem i desmaneguem com volguem.

Respecte a lo de la ip dinamica, es pot fer serviri el dyndns o el no-ip
i despres asignarlo a un subdomini de matarosensefils.net es a dir:

Per exemple, en Ferriol te ip dinamica i s'hagafa el subdomini gratuit
ferriol.no-ip.com, llavors numés cal desde el DNS fer un canonical i
jasta "ferriol.matarosensefils.net IN CNAME ferriol.no-ip.com"

Jo ho fet algun cop. va finissim!!! ;-)