[matarosensefils] Des de fora

Ferriol ferriol a musaik.net
dij mar 31 12:57:10 CEST 2005

Hola gent,

Amb això de la centraleta de telèfons xerràvem amb en Jordi de crear el
subdomini sip.matarosensefils.net, per cert Jordi en podriem trobar un
de més xulo com veuip.matarosensefils.net o qualsevol cosa que se'ns
acudeixi.
Així facilitarem la interconnexió amb el Marseme Nord i Osona de la veuip.

Ja que vaig a demanar a en David que gestiona el domini ens faci aquest
subdomini pensava en crear-ne més i només emprenyar-lo un cop. Amb això
fariem que alguns continguts de la xarxa siguéssin visibles des de fora

Pensava en
veuip.matarosensefils.net: per l'Asterisk d'en Jordi, des de fora trucar
a gent de dins de la xarxa i interconenctar-nos amb els altres comunitats
monitor.matarosensefils.net: pel nagios que té en Dani, des de fora
mirar l'estat de la xarxa
wiki.matarosensefils.net: pel wiki que tindrà en Raul, fer que el wiki
estigui a la xarxa però sigui visible a internet
xerrameca.matarosensefils.net: pel jabber que tinc jo (Ferriol), poder
xatejar amb la gent de dins de la xarxa i interconnectar-ho amb els
altres servidors jabber del món mundial
radio.matarosensefils.net: què hi dius Enric ?

Més endevant fins i tot podem demanar a en David de administrar el
domini naltros mateixos i així no haver-lo d'emprenyar, però bé... tot
arribarà

Bé, us demano idees pels nom del subdominis, si els implicats hi esteu
d'acord envieu-me la vostre ip per passar-li a en David...
Va opinions... idees... propostes !!

Salut i amor !

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista