[matarosensefils] Comparativa ADSL

Jose Legido joselegido a gmail.com
dij mar 31 12:52:08 CEST 2005

Bon dia.
Crec que hi ha un fet diferencial important, si ja tens linia de
telefonica o no. Servidores es l'única que ofereix no està amb
telefònica.
Hi ha més empreses que donen trucades gratis, ya.com, jazztel,... però
depenen de telefònica. Servidores donava totes les trucades, ara dona
2.000 minuts, unes 33 hores al mes (crec que suficients).
Telèfonica son més de 15 euros al mes per cap servei, si s'agafa les
trucades amb ya.com o amb altre.
18 mesos es molt de temps tal i com està el mercat, amb tant de canvi.
Jo tinc ya.com amb les trucades i va molt bé però al meu nou pis no
tinc linea i optaré per servidores.

Respecte a lo de IP fixe, jo a BCN tenia Menta amb ip dinàmica. En
www.dyndns.org pots donar-te de alta gratis i agafar un pseudodomini
del tipus matarosensefils.mine.nu o matarosensefils.dynnds.org, etc. i
instal·lant un programet com el DeeEnEs cada cop que et canvia la IP
la modifica al servidor de dyndns així sembla que tinguis ip fixe.

Espero ajudar perquè jo també tinc el dubte de que agafar.

Salut