[matarosensefils] Comparativa ADSL

Esteve Olm esteve.olm a gmail.com
dij mar 31 12:59:53 CEST 2005

Vist com està el tema, i sabent que venen canvis aviat, jo triaria una
oferta que no et lligui a res. Així si algo va malament o surt una
millor, es canvia i punt.
Em sembla que ya.com és la única que ofereix el servei sense
compromís, i per mi, això és l'única garantia de què miraran
d'oferir-te el millor servei al millor preu per a què no marxis.

Esteve