[matarosensefils] Comparativa ADSL

Ferriol ferriol a musaik.net
dij mar 31 11:24:24 CEST 2005

Exporto les conclusions que s'estan arribant a la llista de l'havana.

Servidores: Has de contractar mínim 18 mesos, això és molt.
Timofonica: Car, fa ràbia, i... però és el que té més garanties i
qualitat de servei.
Ya: Bon preu.

La meva opinió:
Jo triaria Ya o Jazztel (ofereix a més trucades nacionals gratis) si no
fos perquè no ofereixen ip fija. Hi ha algun invent que et permeti
superar això sense massa preocupacions ? em sona el tema del dns dinàmic
però no estic gens informat. Tinc un colegues que fa temps que ho tenen
contractat i no han tingut masses problemes, si teniu experiència digueu
el què.

No crec que Telefònica tingui unes garanties tan bones, si que és cert
que és qui té més clients i diuen que proporcionalment moltes menys
queixes. Però també et fa tenir contractat alemnys 1 any i té una alta
de 38 euros !

Pel que fa a Servidores, a banda dels 18 mesos hi ha el tema que
t'instalen una línia seva i encara estàs més pillat perquè suposo que
sobre aquesta línia no pots pillar d'altres ADSL's.

Si soluciono el tema de la ip fixa d'alguna manera crec que jo triaré
Jazztel, tot i que fins que la nostre centraleta no tingui cobertura
haurem de passar amb 512 i tenir 1mb quan ho hagin canviat.

No se si us sembla bé que tinguem aquest debat aquí però em sembla una
aspecte de interés de tots els grups perquè tots estem compartint
interés, si no us agrada dieu-ho.

Salut i amor !

En/na Ferriol ha escrit:

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista