[matarosensefils] Comparativa ADSL

Fede fede a matarowireless.net
dic mar 30 18:12:08 CEST 2005

Precisamnet la setmana passada em vaig estar mirant les ofertes d'ADSL i
a la conclusió que vaig arrivar és que em quedo amb la que tinc:
telefònica. I la veritat no em fa gens d'il·lusió però el motiu
principal és pq em dóna seguretat. És cara però és tb qui controla les
línies. A més és la més constant ja que no és la millor en res però
tampoc és la pitjor (en preu fins hi tot la guanyava Terra).

Ara surten un munt d'ofertes per exemple jazztel, 1Mb. Resulta que a
Rubí (60.000 habitants) encara no es pot navegar a aquesta velocitat. I
a l'igual en moltes altres zones (mireu la web per disponibilitat).

Totes prometen doblar la velocitat però això no serà fins l'arrivada de
l'Adsl 2 que a part de incrementar el ample de banda, permetrà estar a
més distància de la centraleta el que possibilitarà que l'ADSL arrivi a
llocs on ara no arrivava i que en d'altres es pugui passar dels 512 Kb
fins els 8 Mb.

Qui marcarà aquest doblament serà Telefónica, com sempre.
Es calcula que això es transmetrà aquest estiu amb la segona duplicació
de la velocitat, establint els 1024 Kb en el mínim i realitzant-se a
tots els usuaris en un període entre 2 i 3 mesos.

I una pregunta, amb tots aquests anys de connexió a internet quantes
companyies s'han mantingut estables en un cara a cara amb Telefònica???
Ni una... sempre hi ha altibaixos.

I és una merda, però és així. Només espero que alguna pugui/la deixin
donar la talla i per fi parlem de la liberalització de les telecos.

FEDE

P.D: sabieu que a catalunya TOTES les operadores d'ADSL tenen obert un
expedient del departament de Consum per l'allau de queixes dels
usuaris??? LA pregunta és, servirà??

El dt 29 de 03 del 2005 a les 18:24 +0200, en/na Ferriol va escriure: