[matarosensefils] Comparativa ADSL

Ferriol ferriol a musaik.net
dim mar 29 18:24:42 CEST 2005

Hola,

A Cuba canviem d'ubicació de la nostra ADSL i em vaig comprometre a
estudiar una mica el tema ofertes.
Vaig començar fa un mes i pico i la cosa està que peta. Avui ho he
tornat a agafar i he volgut tancar-ho perquè sinó com que canvia molt en
poc temps, cada cop que m'hi posava havia de tornar a començar.

Us adjunto un html amb la comparativa que he fet de les que m'han
semblat valorables, ho volia penjar al wiki però m'ha fet com una mica
de basarda de posar publicitat comercial en el nostre virginal wiki.

Jo no he arribat a cap conclusió perquè cada setmana canvia i no saps
què fer... suposo que d'aquí a mig any la cosa s'estabilitzarà. Sembla
que hi ha pendent la segona ampliació de velocitat de Timofonica i que
ve la ADSL2...
Fa por de contractar alguna cosa, perquè l'endemà ja et sabrà greu no
haver-ho fet amb algú altre. Però aquest ambient hostil entre companyies
ens afavoreix perquè ajustin una mica més el preu. Això repercuteix en
els sous dels qui treballen per ells i no pas en els seus beneficis
però... si comencem així no acabarem mai !

Ja anireu dient què trieu per orientar-nos !

Salut i amor !

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista