[matarosensefils] acta reunió dia 16 de març

raul raul a enbicicleta.org
div mar 18 17:24:33 CET 2005

> Un cop vistes les responsabilitats i qui les ha assumit, m'agradaria
> saber qui es veu amb dret de dir això:
>
> En/na raul ha escrit:

> I perquè hi ha una suposada gent que pot pensar això ens hem de canviar?
> hi serà aquesta gent assumint responsabilitats a nivell d'espai quan
> en tinguem un altre de més 'legal'?
> O som nosaltres mateixos que no volem relacionar-nos amb el moviment
> okupa?
> Ei, si és així, ho podeu dir no hi ha cap problema.

La gent que es veu amb dret de dir això és la gent que va venir el
passat dimecres a l'assamblea i allà ho va manifestar. I després el
redactat de tot plegat és meu. Està clar que el resum d'aquest punt de
l'assamblea no era fàcil de fer, i pot agradar o no. He intentat que
sigui lo més "neutre" possible e intentar reflectar les opinions que es
van dir dimecres. No se si ho he aconseguit, en tinc dubtes, pq coses
que dius tu ara ja es van dir allà. Per exemple, es va dir que no teniem
perquè deixar de fer altres coses a la casa okupa, tallers de
configuració, xerrades, etc...

A nivell personal, em vaig oferir a fer el contacte amb les Esmandies,
pq alguna vegada ja he xerrat amb algun responsable de l'associació de
veins, només converses sobre qui som i com funcionem (que ningú es pensi
res més) i perquè entre els que estavem això ja em donava una mica
d'aventatge.  Però vista la importància del tema no mouré res fins que
no seguim xerrant tots plegats.

Jo també tinc un dilema personal, he descobert els espais okupats, i les
coses que es fan, gràcies a reunir-nos allà, i sincerament em trobo
còmode. Però em plantejo que no tothom té perquè pensar igual que jo.
Potser el dilema està en pensar a nivell de grup i es pot pensar que pot
ser positiu de cara a arribar millor a lo que volem fer, arribar
directament als ciutadans, i quants més millor.

Ara, igual que ens plantegem el lloc també m'agradaria que ens
plantegessim de tant en tant també la forma, els diferents subgrups que
formem matarosensefils, com ens organitzem,. o alguna cosa tant simple
com l'horari de les assamblees....o si les assamblees son
representatives de la realitat de la xarxa... o si la llista es un bon
mètode de discussió (som 119?) i a partir d'aquests nous plantejaments
seguir creixent i avançant.

Bueno, fins d'aquí a uns dies, que marxo a Andalusia a fer honor al meu
email.

R.

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista