[matarosensefils] acta reunió dia 16 de març

Ferriol ferriol a musaik.net
div mar 18 13:09:56 CET 2005

Hola,

Jo també tinc la meva opinió. però vaig venir a l'assemblea a expressar-la.
Abans que això es converteixi en un fil de discussió immens i pesat, us
demano (feu el que vulgueu) que escriviu tots els correus que vulgueu
però no els envieu. Els imprimiu i els porteu a la propera assemblea i
allà en podem parlar.

Ja fa temps vam tenir discussions sobre el fet de discutir les coses per
la llista, em sembla que això és prou polèmic com perquè ho parlem cara
a cara i amb calma.

A banda, de estalviar-nos de xerrar per xerrar (sembla que enviar un
correu és molt fàcil) m'agradaria discutir això amb la gent que
s'implica, ve a les assemblees, fa feina... Discutir-ho a la llista dóna
veu a molta gent que està aquí per saber què anem fent, o xafardejar
o... elles sabran. A mi personalment em molesta que pugui influir en les
nostres decisions (i més les importants) gent que deixa anar l'opinió
sense sentir el valor del que pot estar canviant, perquè no s'ho ha
currat ni té intenció de fer-ho.

Au, salut i amor !
PS: No penso xerrar més del tema fins a la propera assemblea.

En/na raul ha escrit:

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista