[matarosensefils] acta reunió dia 16 de març

Enric enric a musaik.net
div mar 18 12:55:23 CET 2005

Salut,

tot i no venir a la reunió crec que puc participar en el debat i dir la
meva, sobretot a nivell emocional.
M'agafo la proposta com un cop molt baix.

M'agradaria fer història dels espais a on ens hem reunit i els espais on
hem treballat com a assemblea:
1. El Local Social el Musaik, diverses assembless i instal·lACCIÓ.
2. Local del Port, primer taller d'antenes.
3. CSOA la Drogueria, diverses assemblees, abans de l'Estella i després.
4. SIDRAL, el 2n Taller d'antenes.
5. IB Damià Campeny, una assemblea.
6. CSOA l'Estella, diverses assemblees i atac sensefils.
7. Altre cop a la Drogueria.

M'agradaria aclarir la responsabilitat que hem tingut com assemblea en
aquests espais.
1. Ferriol i Enric.
2. Elric.
3. Ferriol i Enric.
4. Mataró Wireless.
5. Jordi i/o Raul.
6. Ferriol i Enric.

Per tant, si tant important és l'espai com és que com assemblea no s'ha
assumit cap responsabilitat?
Quantes vegades hem demanat implicació de l'assemblea de Mataró
Sensefils en els espais utilitzats en Ferriol i jo?
Almenys des del Musaik, la Drogueria i l'Estella. Qui ha vingut a les
assemblees? Ningú. Només els que ja erem de l'espai.
No crec que s'hagi d'agrair res, ni de fer cap homenatge però, si
reclamem responsabilitat a la nostra xarxa demanant a les persones que
s'impliquin a la seva zona i vagin a les assemblees, no hauríem de
començar per fer-ho nosaltres com assemblea?

Un cop vistes les responsabilitats i qui les ha assumit, m'agradaria
saber qui es veu amb dret de dir això:

En/na raul ha escrit:

> perquè pot haver gent que no estigui disposada a fer les reunions en
> un espai similar.

I perquè hi ha una suposada gent que pot pensar això ens hem de canviar?
hi serà aquesta gent assumint responsabilitats a nivell d'espai quan en
tinguem un altre de més 'legal'?
O som nosaltres mateixos que no volem relacionar-nos amb el moviment okupa?
Ei, si és així, ho podeu dir no hi ha cap problema.

> [...]
> tenir un espai propi que no sigui il.legal i a on desenvolupar les
> nostres activitats. I també com a lloc de treball i per deixar
> material. Aixó es replica, ara mateix ja teniem aquest espais que
> voldriem (excepte pel tema legal) i si no hem fet tot aixó que
> voldriem fer és perquè no ens ho hem plantejat.
>    També s'afegeix que del tema del local fins ara ens hem
> despreocupat com a grup, perquè ja hi han hagut persones que han fet
> la feina de coordinar matarosensefils amb l'assamblea gestora de
> l'espai. I que ara si anem a un altre lloc aquesta és una feina que

Molt bé, m'agrada que l'assemblea es plantegi d'assumir noves
responsabilitats al respecte. Qui ho farà? Jo segur que no. Jo les he
assumit i us provoco a que les assumiu ara vosaltres. Ara, compte amb
les Esmandies. Són gent que també està currant molt. Si hi anem, cal
implicació. Si no, caiem un altre cop en la definició de llibertat. Jo
sóc lliure de fer el que vulgui, però no tinc cap responsabilitat al
respecte. Com el comuns sensefils. No tinc respnsabilitats.
Ara, el debat està servit.

Per acabar, només us diré que si que hem tingut sostre i aquest ha sigut
de diversos colors, però un, us agradi o no, ha sigut okupa. I gràcies,
en gran part, al moviment okupa, som el que som. Per tant, demanar de
marxar d'un espai d'aquestes característiques quan ens acaben de
desallotjar i el que necessitem és suport, a mi em dol. Sembla que
Mataró Sensefils ha estat tan sols un usuari dels espais, no n'ha sigut
part.
Perquè no es proposava de marxar en el punt àlgid de l'estella?
Perquè no col·laboreu en construir un nou espai i quan Mataró el tingui,
llavors decidim marxar?
Quan no ens interessa marxem. I la responsabilitat col·lectiva que
demanem als usuaris de la xarxa?

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista