[matarosensefils] Acte reunió 12 Gener 2005

raul raul a enbicicleta.org
dic gen 19 14:24:13 CET 2005

De l'acta de la última assamblea trec això:

Enric wrote:

> Torre Maresme: Hi ha una moguda espectacular en aquesta zona. És el
> símbol del funicionament assembleari. S'han ajuntat gent diferent que
> no es coneixien entre ells i ja fan compres co.·lectives i estan
> organitzant la zona de l'havana. El divendres 21 de Gener faran una
> mega configuració de Punts d'Accés a les 7h. Demanen l'assistència de
> gent que sàpiga fer-ho. El Diumenge al matí es vol quedar per muntar
> físicament les antenes.

I ara cal portar-ho a la pràctica, no?
La gent de la torre maresme ja tenen els aparells i ja volen començar a
trastejar amb ells. En total són 7 linksys els que comencen, però
segurament després s'apuntarà més gent.
Divendres a la tarda, al carrer sant pere 51 baix hem quedat per
aprendre a flasejar el linksys i a  configurar bàsicament la xarxa.
Farem alguna prova pràctica també de com funciona per estrenar els
aparells nous  Els objectius podrien ser flasejat, busqueda de xarxes i
configuració bàsica de xarxa, de cara a que despres cada interessat ho
pugui fer a casa seva.
Penso que no cal preparar cap material per aquesta trobada, ja que al
nostre wiki ja hi ha molt bona documentació de referència al respecte.

i pel tema del diumenge?
Cal confirmar que es fa la instal.lació aquest dia , ja que hem de
quedar amb la propietària del balcó.
els de la zona havana em pregunten si ho tenim tot? Caixes estanques,
antena, rinxol???
Ells han comprat un ap comunitari per posar al costat del de xarxa troncal.
Quan es faria la configuració dels linksys? El mateix diumenge?

Jo personalment no se si podré assistir el diumenge, però divendres si
que puc baixar. I per exemple divendres també podriem mirar si tenim tot
el material a punt pel diumenge, no? Si som prous uns podem fer la
"classe" i els altres la configuració, no?

Fins aviat,

R.

Adreça de la llista: https://llistes.aprop.net/cgi-bin/mailman/listinfo/llista