[matarosensefils] Re: [matarosensefils] Acte reunió 12 Gener 2005

Esteve Olm esteve.olm a gmail.com
dic gen 19 19:03:59 CET 2005

Jo hi aniré divendres i diumenge, però no tinc portàtil.
Seria interessant que algú en portés algun. No crec que tinguem accés
a internet (oi?) o sigui que s'hauria de portar el wiki descarregat i
el firmware per flashejar.

El mateix divendres podem configurar els APs troncal i de zona,
posar-los en caixes i així diumenge només caldrà penjar i endollar. Si
ens faltés algo, el dissabte es pot anar a buscar.

Esteve