[matarosensefils] Acte reunió 12 Gener 2005

Enric enric a musaik.net
dll gen 17 20:33:29 CET 2005

En/na Manel Martínez de Arcos ha escrit:
> En/na Enric ha escrit:

> Tenim per a 30 zones amb 30 clients cadascuna, jo diria que encara no
> fem curt, potser l'any vinent ;-)
> Salut.

Salut,

em referia a les zones assignades al wiki, no pas totes les IP's que
tenim assignades per redlibre.

Adreça de la llista: https://llistes.aprop.net/cgi-bin/mailman/listinfo/llista