[matarosensefils] SIG per MAtaró Sensefils

Fede fede a matarowireless.net
div feb 18 01:02:14 CET 2005

Hola,

ja fa uns mesos que estic posat amb el Projecte final de carrera i aquest es
basa en un Sistema d'informació geogràfic per la xarxa sensefils de Mataró.
La idea és vincular la informació d'una Base de Dades a un mapa de Mataró,
similar al PHP Wireless MAp però fet a mida i amb una mapa georeferenciat de
MAtaró molt més precís. L'objectiu final seria el de poder-lo fer servir per
gestionar TOTA la informació de la Xarxa de MAtaró Sensefils, realitzat a
més integrament amb Software LLiure. Espero que a l'Abril ja pugui llençar
la primera versió de l'Aplicatiu pq el trastegeu.

Ara el que més em preocupa és fer un bon disseny de la BD i tot i que ja
n'he fet uns quants em serviria de molta ajuda qualsevol suggeriment que em
puguessiu fer. Ho podeu fer responent a la següent pregunta: quina
informació t'agradaria que et donés l'aplicatiu???

-Posant la meva adreça em digués quin són els nodes que em puc connectar,
quin és el més proper.
-Serveis que ofereix un node
-Clients d'un node
-Dibuix en el mapa de la capa de Backbone
-Posant una adreça em digués els nodes del carrer.
-Zones de cobertura (molt imprecís, però possible)
-Mail d'un administrador de node.

Si voleu més informació del Projecte: http://fede.matarowireless.net/blog/
Descripció inicial del Projecte:
http://fede.matarowireless.net/blog/index.php?p=18