[matarosensefils] SIG per MAtaró Sensefils

Hector hectormunozh a gmail.com
div feb 18 01:29:23 CET 2005

hoooola!!

He estat llegint el teu mail i jo també estic fent una cosa semblant per
al sensefils d'arenys. Pel meu compte... res de projecte. Estic en el
procés de disseny de la base de dades i despres em posare amb PHP per
poder programar l'aplicatiu.
Ho tinc una mica "bastant" aparcat aquest tema... pero si que
m'agradaria parlar, si mes no, de temes tècnics... que em perdo.

Salut!!